dijous, 26 de novembre del 2015

26/11/2015

Hola a tots i a totes!
La classe de hui ha començat amb la inscripció delcongrés que l’altre dia o vam poder completar. La mestra ens ha comentat que hem de fer una petita pràctica sobre el congrés.

Una vegada explicada la pràctica comencem amb l’exposició, les companyes faran el tema “Mobile learning. Mòbils, tablets, e-books”.

Les IDEES DE L’EXPOSICIÓ són:
  •   Abans hi havia tecnologia, però ara s’utilitza en qualsevol situació.
  • M-Learning:

o   Aprenentatge electrònic mòbil: telèfons mòbils, tabletes, portàtils, Ebook.
o   Ensenyament basat en l’ús de dispositius mòbils.
o   Connectivitat a internet.
o   Característiques: tecnologia portàtil, aprenentatge funcional, flexible i objectiu, autoaprenentatge, tecnologia motivadora.
o   Variants: U-lerarning, E-learming.
  •  APPS:

o   Iprescindibles per als estudiants: Evernote, Instapaper, Dropbox, Prezi, Mindomo, Good Reader.
o   Comunicació: Skype i WhatsApp.
o   Gestió de continguts i de curació de continguts: Diigo i Twitter.
o   Tasques ofimàtiques clàssiques: Google Mobile app, Quickoffice, IWork (per Apple).
o   Tractament audiovisual fotografia i vídeo: Instagram, Ustream, Vimeo, qik.
  • Us de tecnologies en Infantil y Primària:

o   Avantatges: major autonomia, innovació pedagògica, accés immediat. Motivació, necessitats educatives especials.
o   Desavantatges: fragilitat, tamany, bateria limitada, alts costos, pèrdua de l’escriptura, dificultats tecnològiques, insuficient emmagatzematge.
  • Findandia: més ús de les tecnologies, la tecnologia no s’usa pels mestres, sinó per tots, distribució modular, investiguen i col·laboren en línia, a l’aula utilitzen còmic i escolten música.
  •  Tabletes utilitzades: Mi primera Clempad DualCore, Kurio Clan2, Samsumg Galaxy Tab 3 Kids, Ingo Kids.
  • Lloc d’utilització: assemblea, taules i catifes, pati, aula de psicomotricitat.
  • Triar una app depenent de: la seua usabilitat, el seu disseny, valor del contingut, els cometaris.
Una vegada finalitzat l’exposició hem fet el kahoot!
Després hem fet la webquest en parelles.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada