dimarts, 1 de desembre del 2015

Estem fent be les coses?

     Bon dia, hui volia recalcar un assumpte que m’ha cridat l’atenció. Jo sóc mestra particular per les vesprades, faig classe amb dues xiquetes de quint de primària i també amb una xiqueta de segon de l’ESO. L’altre dia estava donant classe amb una de les xiquetes de quint i estàvem fent els exercicis de castellà. Li havien encomanat que fera tots els exercicis de la pàgina menys u. Aquest que no li van encomanar era un exercici amb TIC. Jo em vaig sorprendre i li vaig preguntar a la xiqueta que perquè no li havia posat aquest exercici i si alguna vegada feien els exercicis que estaven relacionats amb les TIC. La seua resposta va ser que mai feien aquests exercicis, que la seua mestra no els encomanava mai i que no utilitzaven TIC a l’aula.

     Vaig portar-me una gran decepció, perquè lluitem per que les tecnologies forment part de la nostra vida i ocupen un lloc en l’educació per a que després no s’utilitzen. Per això vull fer una reflexió sobre si estem fent be les coses o simplement creiem que s’utilitzen les TIC però en realitat no s’utilitzen. Vull pensar que tan sols ho fa aquesta mestra, perquè sinó per a que ens esforcem per a que hi haja TIC a l’aula?

     Adjunte l'imatge del llibre:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada